سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های صنعتی زنجان با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت به بهره برداری می‌رسد

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح‌های عمده صنعتی استان با پیشرفت فیریکی بیش از ۶۰ درصد طی امسال و سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

 علی کلانتری معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان روز شنبه در جریان بازدید جلال محمودی نماینده مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح های صنعتی در حال اجرای استان زنجان، گفت: در این بازدیدها وضعیت پیشرفت پروژه ها و مشکلات موجود در ۱۷ طرح بزرگ صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت. ️

وی ادامه داد: در مجموع در ۱۷ طرح بزرگ صنعتی استان ۲۷۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این طرح ها که صادرات محور بوده و دارای صرفه جویی ارزی هستند، طی امسال و سال آینده راه اندازی می شود.

بنابر اعلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمان حاضر بالغ بر ۱۰۰ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در این استان در حال اجراست.

از جمله این طرح ها می توان به «صنایع نساجی مه ریس» با ۲۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و با ظرفیت اشتغال ۲ هزار نفر، «نیک ریس» با ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با اشتغالزایی ۵۷۰ نفر و ‌ «ذوب آهن فرآیندکاران نورین» با ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.