سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه شبکه ارتباطات سیار در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری بیش از سه هزار میلیارد ریالی برای توسعه شبکه ارتباطات سیار در استان در سال جاری خبر داد.

آزاد حکمت با اشاره به اینکه اپراتور همراه اولِ مخابرات به عنوان اولین و بزرگترین شبکه ارتباطات سیار به مشتریان این حوزه خدمات متنوعی ارائه می‌دهد، اظهار کرد: ارتقای سطح کیفی، ارائه بسته‌ها و سرویس‌های متنوع تلفن همراه از استراتژی‌های منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: در راستای توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار در استان با سرمایه گذاری سه هزار و ۴۵ میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های قابل توجهی در سال جاری محقق شده است.

وی به پروژه ارتقای تکنولوژی ۵۰ سایت موبایل (ارتقای تکنولوژی اینترنت موبایل از نسل دوم و سوم به نسل چهارم) در نقاط شهری و روستایی استان اشاره کرد و گفت: در بانه یک سایت، بیجار چهار سایت، دهگلان ۶ سایت، دیواندره پنج سایت، مریوان و سروآباد هشت سایت، سقز هفت سایت، سنندج ۱۲سایت، قروه ۲ سایت و در کامیاران پنج سایت به تکنولوژی ۴ G ارتقا یافته است.

حکمت یادآور شد: احداث چهار سایت جدید فول تکنولوژی موبایل، در روستا‌های آساوله و میانه از توابع شهرستان سنندج، سایت "رشه ده" در مریوان و سایت "یوزیدر" در کامیاران از دیگر پروژه‌های اجرا شده مخابرات منطقه در سال جاری است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان، توسعه پروژه‌های شبکه ارتباطات سیار بر اساس آخرین تکنولوژی موجود در دنیا را از اولویت‌های کاری در منطقه اعلام کرد و افزود: نصب و راهاندازی تکنولوژی ۵ G در ۹ سایت شهری استان از برنامه‌های آتی مخابرات است که در حال حاضر در شهر سنندج ۲ سایت و در شهر مریوان نیز ۲ سایت به تکنولوژی ۵ G تجهیز شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.