سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه خراسان رضوی چهار هزار میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی هزینه کرد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: بسیج سازندگی سپاه استان در یکسال اخیر هزار و ۳۰۰ طرح در عرصه محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از چهار هزار میلیارد ریال اجرا کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: تکمیل هزار و ۵۸ مسکن محرومان با بیش از ۲ هزار ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار، اجرای ۶۰ طرح آسفالت راه روستایی، ۲۴ طرح آبرسانی و توزیع آب در چهار شهرستان و ۳۴ روستا از جمله اقدامات انجام شده است.

او با بیان اینکه در عرصه محرومیت زدایی و امنیت غذایی حدود ۵۵۰ میلیارد ریال از هفته بسیج پارسال تاکنون در خراسان رضوی هزینه شد، افزود: توزیع ۲ هزار و ۵۸۰ سری جهیزیه، ۴۵۰ هزار سبد معیشتی و تولید علوفه کم آبخواه در ۱۵۰ هکتار از جمله اقدامات در این زمینه بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز هزار و ۸۴۰ کارگاه اشتغال، اشتغالزایی سه هزار و ۷۲۴ نفر و همچنین واگذاری یک هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

سردار غیاثی بیان کرد: در یکسال اخیر در عرصه فرهنگی و رسانه نیز ۱۱۵ برنامه تلویزیونی جهادی و اقتصادی و مجله اقتصاد مقاومتی تولید شده است.

او با بیان اینکه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی پنج هزار و ۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی حضور دارند، تصریح کرد: در یکسال اخیر ۲ هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در قالب ۸۵ هزار نفر روز اعزام شده اند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت در عرصه علمی و فناوری از دیگر برنامه‌های بسیج استان است، تاکید کرد: در این عرصه ۲۸۰ میلیارد ریال صرف حمایت از طرح‌های فناورانه شد، هم اینک ۱۰ مرکز رشد و نوآوری در استان فعال است و در هر شهرستان نیز یک خانه نخبگان بسیج فعالیت می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.