سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرماندهان مرزبانی کرمانشاه و منطقه اول عراق

فرماندهان مرزبانی استان کرمانشاه و منطقه اول عراق در مرز شوشمی، برای افزایش همکاری‌ها با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به همراهی فرماندهان هنگ مرزی پاوه، قصرشیرین و ثلاث باباجانی با حضور در مرز شوشمی (شهرستان پاوه) با فرمانده مرزبانی منطقه اول عراق دیدار و درباره راهکار‌های همکاری بیشتر فی ما بین دو طرف برای برقراری نظم و امنیت در مرز‌های ایران و عراق تبادل نظر کردند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در خصوص این جلسه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این جلسه به موضوعاتی مانند نحوه تعامل همکاری و اقدامات مشترک برای ایجاد امنیت پایدار در مرز‌های دو کشور مفصل، بحث و گفتگو شد.

وی ادامه داد: مقرر شد در آینده نزدیک سطح تعاملات بیشتر کنیم و در خصوص امنیت در مرز‌ها تلاش بیشتری از طرف دو مرزبانی شکل بگیرد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مسائل مشکلات مرزنشینان و بحث کوله‌بری و موضوعات مرتبط با مرزنشینان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و توافقاتی شد که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک عملیات‌های مشترک و گشت‌های مشترک در سطح مرز‌های دو کشور بیشتر خواهد شد.

سرلشکر دلیر فرزنده زبیرالزبیاری فرمانده مرزبانی منطقه اول عراق نیز، گفت: امیدواریم با این دیدار تعامل و همکاری‌های بیشتری با هم داشته باشیم و این تعامل و نشست ما سبب برقراری امنیت در مرز‌های مشترک دو کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این نشست سبب شود که مردم در نوار‌های مرزی به بهترین نحو زندگی و احساس امنیت و آرامش کنند ان‌شاءالله امیدواریم بهتر از قبل در خدمت مرز‌های هر دو کشور باشیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.