فرمانده حرس‌الحدود (مرزبانی) منطقه حلبچه اقلیم کردستان عراق در خصوص بازگشایی معبر کولبری و کمک به مبادلات مرزی شوشمی با فرماندار پاوه دیدار و گفتگو کرد.

حسن حمید فرمانده حرس‌الحدود (مرزبانی) منطقه حلبچه اقلیم کردستان عراق با حضور در دفتر فرماندار پاوه با علیرضا حیدری فرماندار شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی پاوه حضور داشت مباحثی در خصوص مرز شوشمی و طرح برکت و تفاهم و همکاری هرچه بیشتر مرزی مطرح شد.

حسن حمید در این دیدار ضمن تشکر از میزبانی و فرماندار پاوه و فرمانده مرزبانی شهرستان، گفت: همیشه جمهوری اسلامی در مشکلات در کنار مردم حلبچه بوده و ما هرگز مهمان‌نوازی مردم و مسوولان جمهوری اسلامی و خدمات آن‌ها را در دوران جنگ فراموش نمی‌کنیم.

وی از همکاری‌های فرماندار پاوه و مرزبانی شهرستان و امام جمعه پاوه در بازگشایی مرز شوشمی و خدمات آن‌ها در مرز قدردانی کرد.

فرماندار پاوه در این دیدار ضمن خیر مقدم به مهمانان و حسن حمید فرمانده مرزبانی منطقه حلبچه و هیأت همراه از همکاری‌های آن‌ها با مجموعه فرمانداری و مرزبانی شهرستان در مرز قدردانی کرد.

علیرضا حیدری با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر، گفت: امیدواریم در راستای بازگشایی معبر کولبری و کمک به مبادلات مرزی و رونق اقتصادی بازارچه مرزی شوشمی و مبارزه با قاچاق همکاری‌ها بیش از پیش شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.