سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تودیع ومعارفه امام جمعه شهرستان هریس

در مراسم تودیع ومعارفه از خدمات حجت الاسلام رضا نصراله پور امام جمعه سابق هریس تقدیر و حجت الاسلام سید عبدالعظیم گلدوست به عنوان امام جمعه جدید هریس معرفی شد. 

حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان  در مراسم تودیه ومعارفه امام جمعه هریس قضایای جاری فلسطین را جنایت عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان خواندو گفت:رژیم غاصب ۴۵۰ نقطه ازمناطق غزه را بمباران کرده و چند هزار زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است.

وی با تأکید بر اینکه دولت غاصب صهیونیستی به علت این جنایات قطعاً باید محاکمه شود، دولت آمریکا را مسئول سیاست‌های رژیم غاصب دانست و افزود: بر اساس اطلاعات متعدد، سیاستگذار و تنظیم‌کننده سیاست جاریِ این روز‌های رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها هستند و آمریکا در این قضیه مسئول است واحتمالا دنبال نسل کشی قرن هستند و دیر یا زود این جنگ تمام می‌شود و متولیان جنگ ودر راس ان‌ها امریکا باید مسئولیت خود را بشناسد.

وی با تأکید بر اینکه بمباران‌ها باید فوراً قطع شود، اجتماعات ملت‌های مسلمان در کشور‌های اسلامی و حتی غیرمسلمانان در آمریکا و اروپا را نشانه عصبانیت جدی ملت‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی برشمردو گفت: اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیرو‌های مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد وتمام جریانات درنهایت به شکست اسراییل منجر خواهد شد، ۸ هزارشهید داده اند و تا به امروز فلسطینیان تسلیم نشده اند.

امام جمعه تبریز افزود: البته رژیم صهیونیستی هر کاری بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در این قضیه را جبران کند؛ و مقام معظم رهبری بار‌ها فرموده اند که این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و انشالله به دست خودشان محو ونابود خواهند شد. دنیای اسلام باید امروز پای کاربیاید و مدافع فلسطینیان مظلوم باشند تا این امر یعنی نابودی اسراییل بزودی محقق شود.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه افزود: برای حجت الاسلام نصرالله پور که در این ۳ سال مسئولیت امام جمعه هریس خدمات شایانی انجام دادند آرزوی توفیق وسلامتی داریم و برای حجت الاسلام گلدوست که شخصیتی متفاوت و اهل سیادت هستند در جایگاه امام جمعه شهرستان هریس که چهارمین جایگاه نمازجمعه در هریس است.

وی  خاطر نشان کرد: مردم هریس مردمی متدین با شخصیت و انقلابی هستند امام جمعه بایستی پدر معنوی شهر‌ها باشد، بایستی تمام جریانها، گروه‌ها و جناح‌ها وجریان‌هایی که داخل نظام هستند پا به پای امام جمعه حرکت کنند ،امام جمعه باید تفقد نماید این‌ها را، امام جمعه باید نقش پدری دراین شهر‌ها را ایفا کند همه را به یک چشم ببیند به همه محبت واحترام کنند وبه جوانان ونوجوانان بیشتربها بدهد و به مدارس ودانشگاه‌ها بیشتر توجه نماید.

حجت الاسلام گلدوست امام جمعه شهر‌های سفلچگان قم، صوفیان آذربایجانشرقی و سنجان اراک را درکارنامه خود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.