معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی از تجهیز بیش از 63 میلیارد تومانی مراکز درمانی در سطح کشور یاد کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عبدالرحمان تاج‌الدین،معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قم که در تالار امین سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، با اشاره تلاش سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: با توجه به تمام کم لطفی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی شده است ولی امروز این سازمان در تراز ملی و در سطح جهانی می‌درخشد و موفق شده است با تیم مدیریتی خود فراتر از تمام نگاه‌های سلیقه‌ای حزبی و سیاسی در سطح تعامل با شرکای مردمی خود قرار بگیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌ای است و هر کسی فقط به اندازه سهم خود اجازه استفاده از منابع این سازمان را دارد و مردم باید بدانند که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خیریه نیست و فقط برای بیمه شدگان است.

وی افزود: در زمان مدیریت اخیر در عرصه درمان و توسعه فضای درمانی با رویکرد مناطق محروم کشور به اندازه یک دهه فعالیت انجام شده است و سازمان تامین اجتماعی تمام این موفقیت‌ها را مدیون مدیریت موفق این سازمان است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های سه قوه، امروز در سطح کشور بیش از 42 میلیون نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند و نزدیک به سه میلیون نفر نیز جزو بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی اضافه کرد: دو دوره اخیر موفق شده‌ایم با استفاده از تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در سازمان تامین اجتماعی حداکثر سهولت ارائه خدمت و بهره‌مندی از خدمات را برای کارکنان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در سطح کشور فراهم کنیم.

تاج‌الدین از متصل شدن سازمان تامین اجتماعی به شبکه آی تی یاد کرد و گفت: این فعالیت موجب شده است تا مردم دسترسی آسان‌تری به سازمان تامین اجتماعی داشته باشند و تمام امور خود را از طریق سیستم الکترونیکی انجام دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه نتوانسته‌ایم در سطحی که شایسته بیمه شدگان است به آن‌ها خدمت رسانی کنیم ولی مردم بدانند که مدیران سازمان تامین اجتماعی از تمام توان و ظرفیت خود در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیمه شدگان و مستمری بگیران استفاده کرده و همچنان نیز همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا این مسیر پیشرفت ادامه داشته باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی از تجهیز بیش از 63 میلیارد تومانی مراکز درمانی در سطح کشور یاد کرد و گفت: تمام مدیران سازمان تامین اجتماعی خود را خدمت‌گذار بیمه شدگان می‌دانند و همه تلاش خود را برای خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگان انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: بزرگترین سرمایه سازمان تامین اجتماعی نیروی انسانی این سازمان است و مدیران و نیروی انسانی هستند که سازمان تامین اجتماعی را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهند و در راستای خدمت رسانی بهتر در عرصه درمان و بیمه به مردم گام بر می‌دارند.

تاج‌الدین خاطرنشان کرد:با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود آینده سازمان تامین اجتماعی بسیار درخشان است،  استفاده از ظرفیت مقامات اجرایی کشور و همراهی با دولت و ارکان دولت در هر استانی موجب ارتقا و کارآمدی آن استان در عرصه‌های مختلف می‌شود و اگر این هماهنگی و همدلی در مجلس نبود امروز نمی‌توانستیم آسیب‌های موجود را از سازمان دور کنیم.

وی تصریح کرد: با اشاره به ظرفیت بزرگ استان قم به عنوان مرکز مرجعیت و فقاهت،  مدیران سازمان تامین اجتماعی استان قم باید از ظرفیت مراجع تقلید استفاده کنند و حق الناس بودن سازمان تامین اجتماعی را در جامعه نهادینه کنند و باید به مردم بگویند که منابع سازمان تامین اجتماعی به جامعه تولید و صنعت کشور متعلق است و کسی حق ندارد به این منابع تعارض کند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌ای است و هر کسی فقط به اندازه سهم خود اجازه استفاده از منابع این سازمان را دارد و مردم باید بدانند که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خیریه نیست و فقط برای بیمه شدگان است.

وی با تاکید بر اینکه بخش درمان بخش جدایی ناپذیر سازمان تامین اجتماعی است و هیچ‌کس نمی‌تواند به این بخش خدشه‌ای وارد کند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در راستای تحقق مطالبات تامین اجتماعی و حفظ این سازمان از هرگونه آسیب اهتمام لازم را داشته‌اند و فعالیت‌های بسیاری انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ح

صرف اعتبار 63 میلیارد تومانی برای تجهیز مراکز درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار