سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

غزه مانند عصای حضرت موسی(ع)، صهیونیست‌ها را می‌بلعد

حجت‌الاسلام حسینی گفت: قدرت غزه همچون عصای حضرت موسی(ع) است که جرئت حمله زمینی اسرائیلی‌ها را گرفته است. 

حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امروز مردم مظلوم غزه و فلسطین، به ظاهر تعدادشان در برابر آمریکا و اسرائیل و انگلیس اندک و محدود است، اما مطمئن هستیم به اذن خدا و با ایمان و استقامت خود، به زودی رژیم صهیونیستی را به خاک و خون می‌کشند.

او افزود: امروز یکی از سوالات این است که چرا اسرائیل حمله زمینی نمی‌کند و باید گفت اگر اسرائیل هر چیزی را فراموش کرده باشد، ماجرای عصای موسی را فراموش نکرده است. 

حسینی تصریح کرد: اسرائیل می‌داند قدرت غزه همچون عصای موسی در آن منطقه است بنابراین جرئت حمله زمینی ندارد و امروز قدرت غزه چنان اژد‌هایی است که تمامی ابزار‌های قدرت در برابر آن‌ها ضعیف و بی جان است. 

او تأکید کرد: به یاد بیاوریم که پنجم اردیبهشت سال ۵۹ طوفان شن چه بلایی سر بالگرد‌های آمریکایی آورد و اگر خدا اراده کند به راحتی رژیم صهیونیستی سرنگون می‌شود. 

او ادامه داد: تمام آیات استکبارستیز قرآن کریم و فرمایشات معصومین و حقایق تاریخی عالم، همه حکایت از از بین رفتن ظلم و ظالم دارد.

خطیب جمعه بافق با اشاره به سالگرد شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی گفت: او طلبه‌ای مظلوم بود که پس از ۲ ساعت شکنجه، به شهادت رسید و قطعا خون شهدا نمی‌گذارد ظلم و ظالم بماند و عامل بقای دین ما خون شهدا است. 

او خاطرنشان کرد: دشمن سال گذشته به خیال خام خود گمان می‌کرد، زنان و دختران ما از حجاب خود خسته شدند و از عفت خود دست بر میدارند، اما دید که زنان و دختران ما با عفت خود و مردان ما با غیرت خود، دست رد به وسوسه‌های دشمن زدند.

حسینی با اشاره به سالگرد شهادت شهید محمدحسین فهمیده نیز گفت: دانش آموزان باید بدانند هم انقلاب ما وهم دفاع مقدس ما مرهون و مدیون تلاش آن‌ها است. 

او افزود: امروز دانش آموزان ما بی اطلاع هستند و نمی‌دانند چه جایگاهی در طول تاریخ داشتند. 

امام جمعه بافق گفت: شهید فهمیده ۱۳ ساله مصداق بارزی است که از جان خود گذشت، اما از آرمان خود نگذشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.