سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری

یزدان یگانگی امروز پنجشنبه با حضور مشاور وزیر جهادکشاورزی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به‌عنوان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت سیزدهم به‌واسطه ورود به زنجیره‌های ارزش تحول بزرگی در حوزه کشاورزی و اقتصادی این استان رُخ داده است.

محمد کاظم منزوی در آیین معارفه مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری که با حضور مشاور وزیر جهاد کشاورزی و فرمانده مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه برگزار شد، تاکید کرد: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام استان به تامین منابع ملی و جذب سرمایه‌گذاران توانمند نیاز دارد.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص منابع مورد نیاز به‌منظور تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام کشاورزی چهارمحال و بختیاری اقدام کند تا وضعیت اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت خانوار‌ها در این استان متحول شود.


بیشتر بخوانید


منزوی به رتبه نخست چهارمحال و بختیاری در تولید برخی محصولات کشاورزی مانند بادام و ماهی فزل‌آلا اشاره و تصریح کرد: در همین راستا تکمیل زنجیره‌های ارزش استان در دستور کار قرار گرفت و این مهم تاکنون برای بادام و ماهی قزل‌آلا عملیاتی شده است.

وی یادآور شد: برای نهاده‌های دامی دغدغه‌های فراوانی وجود دارد و اگر در این حوزه کمک نشود مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.

منزوی اظهار داشت: نهاده‌های دامی باید به‌موقع در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد تا روند تولید با مشکل مواجه نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.