مدیرکل سابق غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۲۷ هزار و ۶۰۰ تُن و امسال حدود ۴۸ هزار تُن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خریداری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشت.

نعمت‌الله تقی‌زاده در آیین معارفه مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی اظهار کرد: پارسال هشت هزار تُن و امسال بیش از ۱۵ هزار تُن گندم در سیلوی ملکی شهید استکی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری واقع در فرخ‌شهر خریداری و ذخیره‌سازی شد و سال قبل هشت هزار تُن و امسال ۲۱ هزار تُن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از سوی تعاون روستایی استان خریداری شد.

مدیرکل سابق غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۵۰ هزار تُن گندم در سیلو‌های استان وجود دارد که از این میزان با توجه به سیاست‌های دولت و کاهش هزینه‌ها ۲۷ هزار تُن در کارخانه‌های آردسازی و ۲۳ هزار تُن در سیلو‌های ملکی ذخیره‌سازی شده است.

وی گفت: هشت هزار تُن گندم از بنادر کشور به چهارمحال و بختیاری تا ۱۰ روز آینده حمل و به موجودی گندم استان افزوده می‌شود.


بیشتر بخوانید


تقی‌زاده تاکید کرد: هم‌اکنون هزار و ۲۰۰ تُن برنج در انبار‌های اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری و چهار هزار و ۲۰۰ تُن شکر در انبار‌های کارخانه قند شهرکرد وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار