سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون ورود به حرفه مهندسان آخر هفته جاری برگزار می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان این استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

جهانگیر الیاسی اظهار کرد: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان استان در هفت رشته مهندسی، معماری صلاحیت‌های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات مکانیکی صلاحیت‌های (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی صلاحیت‌های (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در دو روز پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: در آزمون این دوره مجموعا ۳ هزار و ۵۳۱ نفر داوطلب شامل ۶۷۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۸۵۴ نفر آقا در استان داوطلب شده و قرار است که در آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد: آزمون ورود به حرفه مهندسی در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سه حوزه سنندج، سقز و قروه برگزار می‌گردد.

الیاسی محل برگزاری آزمون ها را در سنندج در محل دانشگاه کردستان، سقز در دانشگاه علمی کاربردی و قروه در دبیرستان نبی اکرم (ص) اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان محترم آزمون به منظور دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس‌های inbr.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی کردستان نتایج آزمون نیز از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون‌ها به نشانی inbr.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.