الیاسی گفت: چهار قطعه از طرح ارتقای چهار خطه شدن محور بیجار - دیواندره به طول ۱۹ کیلومتر در دست اجرا است و به زودی زیر بار ترافیک می‌رود.

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان در جریان بازدید از محور بیجار به دیواندره از ادامه عملیات احداث باند چهار خطه بیجار-دیواندره خبرداد و گفت: این مسیر به طول ۵۵ کیلومتر از جمله مسیر‌های مهم استان در هدایت و کنترل ترافیک استان‌های شمال و مرکز کشور به سمت شهر‌های مرزی بانه، مریوان و مرز‌های باشماق و سیران بنداست.

جهانگیر الیاسی افزود: در طرح ارتقای چهار خطه شدن این مسیر ، تاکنون ۵ کیلومتر آن مورد بهره برداری قرار گرفته و چهار قطعه به طول ۱۹ کیلومتر در دست اجرا است.

او در ادامه گفت: قطعات ۳ و ۴ و ۵ محور از سمت بیجار بطول ۱۴ کیلومتر ۸۵ درصد پیشرفت دارد.

 مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به هزینه کرد یک هزار میلیارد ریالی برای این باند چهار خطه، یادآورشد: برای بهره برداری و اتمام قطعات در حال اجرای این طرح ۲ هزار میلیارد ریال دیگر لازم است.

الیاسی تاکید کرد:کاهش هزینه‌های استهلاک، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان، ازدیاد ایمنی تردد، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن و ارتقای شاخص‌های برخورداری از راه مناسب و بزرگراهی دراستان از اهداف احداث این راه است.

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان یادآور شد: احداث چهارخطه بیجار - دیواندره به عنوان یک طرح اولویت دار در تسریع ترافیک استان به سمت مرکز کشور بوده و با اقدامات انجام شده به زودی شاهد بهره برداری از قطعات در دست ساخت خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار