سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری تکمیل‌کننده زنجیره اقتصادی آبزی‌پروری کشور

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری از تولید ۸۵ درصد از خوراک مصرفی آبزیان کشور در استان خبر داد.

امین مالکی در شورای گفتگوِی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز ۸۵ درصد از خوراک مصرفی آبزیان در حوزه‌های گرم‌آبی و سرد آبی در این استان تولید و به سراسر کشور ارسال می‌شود بنابراین این استان امروز به عنوان تکمیل‌کننده زنجیره اقتصادی آبزی‌پروری کشور شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره‌های اقتصادی و ارزش افزوده قتصادی، افزود: این استان قطب تولید ماهیان سردابی کشور است و پس از ۱۲ سال تلاش صنعت‌گران و تولیدکنندگان، امروز به بزرگ‌ترین تولیدکننده خوراک آبزیان کشور تبدیل شده‌ایم.


بیشتر بخوانید


نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز ۸۵ درصد از خوراک مصرفی آبزیان در حوزه‌های گرم‌آبی و سرد آبی در این استان تولید و به سراسر کشور عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری استانی کم‌برخوردار است، اظهار کرد: با این وجود در این استان استعداد‌های بالقوه‌ای وجود دارد و با همتی که امروز در جامعه اقتصادی شکل گرفته امیدواریم شاهد شکوفایی بیش از پیش این استعداد‌ها باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.