سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس مدرسه تپسی آغاز به کار کرد

روابط عمومی تپسی اعلام کرد که هزینه پرداخت شده توسط والدین برای سرویس مدارس، در صورت درخواست آن‌ها بلافاصله عودت داده می‌شود.

خدمت سرویس مدرسه تپسی امروز برای ۲۰ درصد از دانش‌آموزانی که تا پیش از ۲۹ شهریور ثبت نام کرده بودند، شروع به کار کرد. سرویس‌دهی به دانش‌آموزان تا شنبه هشتم مهر به ۵۰ درصد افراد ثبت نامی خواهد رسید و در ادامه تا دهم مهر افزایش پیدا خواهد کرد. 

تپسی ضمن عذرخواهی از والدین بابت تاخیر در ارائه سرویس، به اطلاع می‌رساند همان‌طور که پیش از این اعلام شد، استقبال بسیار زیاد از سرویس و درخواست‌های متعدد برای تغییر در ساعت رفت و آمد دانش‌آموزان از مهم‌ترین دلایل تاخیر در ارائه این سرویس بوده است. 

استقبال والدین از این سرویس به ویژه در روز‌های آخر شهریور بسیار زیاد بوده و دلیل اصلی آن، کاهش قابل توجه قیمت سرویس مدرسه تپسی نسبت به سرویس‌های سنتی بوده است. در سرویس‌های سنتی، سهم ۳۰ الی ۵۰ درصدی مدرسه و پیمانکار، فشار مضاعفی را به والدین وارد می‌کرد، حال آن که حذف واسطه‌ها در سرویس مدرسه تپسی، کاهش معنادار هزینه را برای والدین به دنبال داشته است. 

این تنها یکی از تغییراتی است که تپسی با ورود به حوزه سرویس مدرسه، توانسته در آن نقش ایفا کند. وجود مشکلات متعددی از این دست در حوزه سرویس مدارس، تپسی را بر آن داشت تا با توجه به مسئولیتی که برای بهتر کردن زندگی مردم بر عهده خود می‌داند به ارائه سرویس در این بخش ورود کند.

ایجاد تحول در بخش سنتی سرویس مدارس، مانند هر تحول دیگری که طی سال‌های گذشته بواسطه ورود کسب و کار‌های اینترنتی در بخش‌های سنتی ایجاد شده، نیازمند زمان و همراهی کاربران و ذی‌نفعان است و بی‌تردید منافع همه را به دنبال خواهد داشت. تپسی ارائه سرویس با کیفیت در حوزه سرویس مدارس را هدف خود قرار داده است و مانند همیشه، همراهی و حمایت کاربران را بزرگ‌ترین عامل موفقیت در این مسیر می‌داند. مشابه آنچه که در سال‌های گذشته، با ورود تاکسی‌های اینترنتی اتفاق افتاد و علیرغم تمام مقاومت‌های موجود، این صنعت جدید توانست با همراهی کاربران، مسیر خود را باز کرده و تاثیر معناداری در تسهیل حمل و نقل درون و برون شهری مردم کشور و دریافت سرویس با کیفیت نسبت به سرویس سنتی خلق کند.

علیرغم وعده‌های نهاد‌های مسئول در حوزه سرویس مدارس مانند شهرداری تهران و تاکسیرانی برای کمک به شکل‌گیری این سرویس جدید و اختصاص ناوگان برای حمل و نقل دانش‌آموزان، در عمل هیچ اقدامی برای کمک به تامین ناوگان این سرویس انجام نشد و این اقدام مشروط به ارائه سرویس در اپلیکیشن متعلق به شهرداری به نام شهرزاد شد. اتفاقی که خود در اواخر ارائه سرویس، به یک چالش تبدیل و حل آن نیازمند اختصاص زمان بیشتر از سوی تیم تپسی شد.

تپسی در پاسخ به شایعات موجود در برخی محافل و رسانه‌ها، اعلام می‌کند که هزینه پرداخت شده توسط والدین برای سرویس مدارس، در صورت درخواست آن‌ها بلافاصله عودت داده می‌شود و هیچ‌گونه تاخیری در این بخش وجود ندارد. همچنین، همان‌طور که پیش از این اعلام شده، تپسی هزینه روز‌هایی که سرویس به دانش‌آموزان ارائه نشده است را نیز به آن‌ها بازخواهد گرداند.

برچسب ها: تپسی ، سرویس مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.