مدیر روابط عمومی تپسی گفت: ارائه سرویس مدرسه تپسی به دانش آموزان، از فردا به صورت تدریجی آغاز می‌شود و طی روز‌های آتی تا دهم مهرماه، ادامه پیدا خواهد کرد.

نگار عرب گفت: مهم‌ترین دلایل تاخیر در ارائه سرویس، افزایش چشمگیر درخواست‌های والدین طی هفته آخر شهریور و غیرقطعی بودن ساعات مدارس تا لحظات آخر و درخواست‌های متعدد والدین برای تغییر ساعات بوده است.

او گفت: برای نهایی کردن سرویس مدرسه تپسی و تخصیص راننده، لازم است کل درخواست‌ها بر اساس مسیر رفت و برگشت و ساعت مدارس بررسی شده و دانش‌آموزانی که بیشترین همسانی را در این موارد باهم دارند در یک سرویس قرار داده شوند. بر همین اساس، تغییراتی که پیش از این گفته شد ارائه سرویس را با تاخیر مواجه کرد.

عرب گفت: تپسی روز گذشته با ارسال یک پیام، ضمن عذرخواهی از والدین، این موضوع را به آن‌ها اطلاع داد. همچنین برای جبران این موضوع و تسهیل رساندن دانش‌آموزان به مدرسه طی این روزها، روزانه ۱۰۰ هزار تومان تخفیف تپسی به والدین ارائه شده است.

مدیر روابط عمومی تپسی گفت: هزینه‌ای که والدین برای دریافت سرویس در این روز‌ها پرداخت کرده‌اند نیز به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

برچسب ها: تپسی ، سرویس مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار