۲۷ شهریور امسال لایحه نرخ‌نامه سرویس مدارس به شورای شهر ارسال شد که این لایحه جهت اجرا در انتظار تصویب شورای شهر است، اما هنوز خبری از تصویب نرخ‌ها در شورای شهر کرمانشاه نیست.

حجت الله موسوی اجاق سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با اشاره به تاخیر بیش از یک ماه دربرگزاری جلسات شورای شهر گفت : بنابه دلایلی و عدم حضور برخی اعضاء، جلسه شورا با تاخیر برگزار شد و در جلسه روز گذشته (۳ مهر) هیات رییسه جدید شورا برای سال سوم انتخاب شد.

وی افزود: با انتخاب هیات رییسه قرار است بلافاصله بحث تعیین نرخ سرویس مدارس در دستورکار قرار گیرد و در همین راستا روز پنجشنبه همین هفته از مسئولین آموزش و پرورش و سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه دعوت کرده ایم و جلسه‌ای در همین راستا برگزار می‌شود.

موسوی اجاق گفت: با جمع بندی صورت گرفته در این جلسه، در اولین جلسه رسمی شورا در دوشنبه هفته آینده (۱۰ مهر) نرخ سرویس مدارس کرمانشاه مصوب و ابلاغ می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه در خصوص میزان رشد کرایه سرویس مدارس گفت: حقوق کارمندان و کارکنان امسال ۲۰ درصد افزایش یافته و حتی اگر تورم را بیش از ۴۰ درصد حساب کنیم، در همین حدود باید افزایش صورت گیرد.

وی افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ کرایه برای برخی سرویس‌های مدرسه را تخلف آشکار دانست و افزود: قطعا با تصویب نرخ نامه سرویس مدارس، اگر مبالغی مازاد گرفته شده باید برگردانده شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.