سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۳٠ درصدی کار احداث پل بید انجیر (اندرون)

فرماندار شهرستان چرام گفت: عملیات ساخت پل روستای بیدانجیر (اندرون) از توابع بخش سرفاریاب ۳۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

توفیقیان در بازدید از عملیات ساخت این پل گفت: طبق مشاهدات و همچنین اظهارات پیمانکار مربوطه، کار احداث پایه و ستون‌ها در حال اجرا است و در مجموع بیش از ۳٠ درصد از کار طی چهار ماه از شروع کار انجام شد.

فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پل حدود شصت میلیارد ریال می‌باشد، افزود: با بهره برداری از این پل ظرف شش ماه آینده، عبور و مرور حدود ۱٠٠ خانوار حوزه بیدانجیر بخش سرفاریاب از سرچشمه رود مارون تسهیل خواهد شد و با فاصله کوتاه حدود سه کیلومتر به جاده پاتاوه دهدشت متصل و از بن بست رها خواهد شد.

امام جمعه سرفاریاب نیز با تبریک هفته دولت و قدر دانی از خدمات و تلاش‌های همه مسئولین دولت انقلابی، گفت: احداث این پل یکی از مهمترین مطالبات مردم حوزه بیدانجیر بوده و با تمام شدن کار، این خواسته ضروری و به حق آن‌ها محقق خواهد شد.

حجت الاسلام زارعی پور همچنین اظهار امیدواری کرد: با همت مسئولین امر، زمینه حل مشکلات و رفع نیازمندی‌ها و رضایت مندی بیشتر مردم از انقلاب و نظام در حوزه‌های مختلف و در دیگر نقاط بخش نیز فراهم شود.

قابل ذکر است با پیگیری‌های صورت گرفته قطعات فلزی عرشه این پل در ابتدای کار به روستای اندرون منتقل شده و قرار است این پل با طولی حدود ۶۲ متر، ارتفاع ۱۴/۵ متر از پی فونداسیون، عرشه ۶ متری و عرض مفید ۴/۵ متر، در طول حد اکثر یک سال بر روی سرچشمه رود مارون در روستای اندرون بخش سرفاریاب احداث شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.