مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باند دوم کمربندی یاسوج ۱۴ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست ساخت است.

محمد راستا از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی باند دوم کمربندی یاسوج خبر داد و اظهار کرد: باند دوم کمربندی یاسوج از محور «بابا میدان - یاسوج - سمیرم» ۱۴ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست ساخت است.
 
وی با بیان اینکه مبلغ مورد نیاز جهت تکمیل طرح ۱۵۰ میلیارد تومان است، گفت: کل مبلغ مورد نیاز جهت تکمیل کل کمربندی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان شامل پل بزرگ مختار، تقاطع غیر همسطح زردک و ۲ کیلومتر انتهای مسیر متصل به پلیس راه است.
 
راستا با اشاره به اینکه ۵ کیلومتر اول این محور به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: ۷ کیلومتر دیگر در حال اجرای لایه روسازی برای آسفالت است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: یکی از نقاط حادثه خیز در استان کهگیلویه و بویراحمد کمربندی یاسوج است که با احداث ۱۲ کیلومتر بزرگراه در این محور، علاوه بر اینکه تردد در مسیر‌ها به سهولت انجام می‌گیرد، تصادفات نیز کاهش می‌یابد.
 
محمد راستا همچنین از به مناقصه رفتن پل مختار در شهرستان بویراحمد خبر داد و افزود: برای ساخت پل مختار ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.