سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در مهاباد تشکیل جلسه داد

برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار خواهد شد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی‌ها و شجاعت و شهام شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با ارزش‌های والای دفاع مقدس و حفظ فرهنگ ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی است.

وی همچنین در راستای اجرای هر چه بهتر و منسجم‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس از همه‌ی دستگاه‌های اجرایی خواست تا به بهترین نحو ممکن برنامه‌های این هفته را اجرا نمایند.

عباسی اضافه کرد: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی کردند و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع نمودند.

وی ادامه داد: تجلیل و قدرشناسی از زحمات پیشکسوتان دفاع مقدس یک وظیفه ذاتی و اخلاقی است که باید به صورتی شایسته و در خور مقام و منزلت این عزیزان به آن پرداخته شود.

عباسی یادآورشد: طی این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله بیان خاطرات دوران دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس، به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های تداک دیده شده برای این ایام است که با محوریت مردم برگزار خواهد شد.

در این جلسه دستگاه‌های مرتبط شهرستان گزارشی از برنامه‌های پیش بینی شده خود ارائه کرده و درخصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبادل نظر کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.