سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم دبیران و معلمان در پرشور برگزار شدن انتخابات

فرماندار کوهبنان بر امید آفرینی برای حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: دبیران و معلمان نقش مهمی در پرشور برگزار شدن انتخابات دارند.

در آستانه سال تحصیلی جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه احمد معصومی گزارشی از آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، نیاز‌ها و خواسته‌ها صحبت کرد.

مجید توکلی گفت: مدرسه شهید سلیمانی سال قبل و مدرسه پیش حرفه‌ای حضرت معصومه (س) امسال به‌مدارس شهرستان افزوده شده است.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان بر راه اندازی هر چه سریعتر استخر شنا، سامان دهی سرویس مدارس، ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند، تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی، احداث هر چه سریع‌تر زمین‌های چمن مصنوعی مدارس، خط کشی محل عبور دانش آموزان در جلوی مدارس با همکاری شهرداری و راهنمایی و رانندگی و... تاکید کرد.

 او از تعامل و همکاری بسیار خوب فرمانده، جانشین و کارکنان انتظامی کوهبنان خصوصا در راستای نجات دانش آموزان از دست فرد آدم ربا تقدیر و تشکر نمود.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان بر امید آفرینی در مردم برای حضور گسترده در انتخابات تاکید کرد و افزود: دبیران و معلمان نقش مهمی در پرشور برگزار شدن انتخابات دارند.

او ادامه داد: باید از حضور گسترده مردم خصوصا جوانان و نوجوانان دانش آموزدر مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین تقدیر و تشکر کنیم.

مجید توکلی افزود: مدرسه شهید سلیمانی سال قبل ومدرسه پیش حرفه‌ای حضرت معصومه امسال به‌مدارس شهرستان افزوده شده است.

در ادامه منصور جعفری گفت: دو رشته پرورش گل‌های درون خانه‌ای و پرورش قارچ به رشته‌های مهارتی مجتمع امام رضا (ع) اضافه شده است تا دانش آموزان پس از فراغت از تحصیل با مهارتی جهت اشتغال آشنایی داشته باشند.

او ابراز داشت: سالیان گذشته رشته مشبک کاری را داشتیم در حالی که بازار کار در این رشته اشباع شده اشت.

رئیس مجتمع امام رضا (ع) ابراز داشت: در صدد راه اندازی گلخانه در مجتمع امام رضا هستیم تا در کنار آموزش شاهد تولید محصولات باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.