سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان زورگیرِ محور هفت باغِ کرمان

اعضای باند پنج نفره سارقان زورگیر محور هفت باغ کرمان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این استان دستگیر و روانه زندان شدند.

سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به دنبال وقوع چند مورد سرقت خشن و زورگیری از شهروندان و بیشتر خانم‌ها در محدوده هفت باغ، ماموران پلیس اگاهی با جدیت تمام وارد عمل شدند و با انجام کار اطلاعاتی، متهمان دخیل در این زورگیر‌های خشن را شناسایی کردند.

او افزود: در ادامه، پنج متهم دخیل در این جرایم خشن طی چند عملیات ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شدند و با حضور در پلیس اگاهی با شاکیان این پرونده گفت وگو و روش متهمان را واکاوی کردیم.

سردار فرشید در خصوص یک پرونده دیگر در حوزه جرایم فضای مجازی هم گفت: متاسفانه به سبب اعتمادی که برخی افراد در فضای مجازی به کلاهبرداران می‌کنند، چند نفر که عمدتا خانم بودند با ارسال عکسهایشان به مجرمان با سو استفاده و اخاذی روبرو می‌شوند که ۳ نفر از متهمان دخیل در این پرونده با کار تخصصی پلیس فتا، در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان دستگیر شدند و روند تکمیل پرونده در دست انجام است تا سایر افراد دخیل در این مورد هم دستگیر شوند.

فرمانده انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد، مراقب افراد سود جو در فضای مجازی باشند و بدانند اعتماد به افراد ناشناس به خصوص در فضای مجازی عواقب جبران ناپذیری را خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.