با بسته اخبار انتظامی امروز ۲۸ آبان ۱۳۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  دربسته اخبار انتظامی امروز می‌خوانیم:

قاتل یک جوان هرمزگانی کمتر از ۱۰ ساعت در شهرستان بافت دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از دستگیری قاتل یک جوان هرمزگانی در کمتر از ۱۰ ساعت طی عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافت خبر داد.

سرهنگ محمود بیدشکی گفت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در شهرستان رودان استان هرمزگان و فرار قاتل با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به سمت استان کرمان، بدون فوت وقت واحد‌های پلیس اقدام به اجرای طرح مهار و کنترل راه‌های مواصلاتی شهرستان رودان کردند.

او گفت: در این رابطه، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل محوربافت ـ  رابر، ضمن هماهنگی با پلیس شهرستان رودان خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند که با بررسی‌های بعدی مشخص شد، راننده این خودرو همان شخصی است که در شهرستان رودان با صاحب کار خود به دلیل اختلاف حساب درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: متهم پس از اعتراف به قتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد. 

کشف ۲۰ میلیارد ریال سیم و کابل مسروقه در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۰ تن سیم و کابل برق و مخابرات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در عملیات ماموران کلانتری ۱۸ کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران کلانتری ۱۸ شهر کرمان در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و در اجرای طرح مقابله با خریداران اموال مسروقه، موفق شدند یک کارگاه ضایعاتی غیرمجاز را در حاشیه جنوبی شهر کرمان شناسایی کنند.

او افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی در بازرسی از این کارگاه، ۱۰ تن سیم و کابل برق و مخابرات را که در زیر مقادیر زیادی زباله مخفی شده بود، کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

توقیف تانکر گاز با بیش از ۸۹۳ کیلو گرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰۲ کیلوگرم حشیش و ۵۹۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه تانکر گاز در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل مقادیر زیادی مواد مخدر از محور‌های استان به جنوب کشور مطلع شدند.

او افزود: ماموران با تشکیل سه تیم به محور‌های مورد نظر اعزام و پس از گذشت مدت زمانی در ورودی شهر کرمان به یک دستگاه تانکر گاز مشکوک و آن را  برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۳۰۲ کیلو حشیش و ۵۹۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، جمعا ۸۹۳ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر را کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

کشف اقلام خوراکی احتکار شده در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف یک انبار حاوی مواد خوراکی احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان رفسنجان خبر داد.

سرهنگ محمد مهدی کریمی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری کارشناسان اداره صنعت معدن و تجارت در بازرسی از این انبار ۷ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم روغن و هزار و ۹۰۰ کیلو گرم شکر را که با هدف احتکار نگهداری می‌شدند، کشف کردند.

او با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند عنبرآبادی

فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی او، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان عنبرآباد قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی مجرم را شناسایی و آن را دستگیر کردند که در ادامه متهم با رو به رو شدن با ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ فیروز بخت با اشاره به اینکه متهم از حساب شاکی ۱۵۰ میلیون ریال برداشت کرده بود، تصریح کرد: سهل انگاری دارنده حساب در نحوه نگهداری از کارت بانکی خود باعث شده بود تا مورد سو استفاده قرار بگیرد.

کشف ۱۰۶ راس دام قاچاق در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف ۱۰۶ راس گوسفند قاچاق و توقیف ۲ دستگاه کامیونت در شهرستان جیرفت خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی افزود: ماموران پلیس آگاهی، هنگام گشت زنی در محور اصلی شهرستان، ۲ دستگاه کامیونت را  برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این ۲ کامیونت در مجموع ۱۰۶ راس گوسفند قاچاق کشف و در این رابطه ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان احشام در بافت

فرمانده انتظامی بافت از انهدام باند سارقان احشام و کشف ۱۵ فقره سرقت با دستگیری ۴ متهم در عملیات پلیس شهرستان بافت خبر داد.

سرهنگ محمودبیدشکی بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت احشام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی بافت قرارگرفت.

او گفت: ماموران کلانتری ۱۳ بزنجان با اشرافیت اطلاعاتی اعضای این باند را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از اعضای این باند را هنگام انتقال احشام سرقت شده در محور بافت ـ کرمان دستگیر و تعداد ۷ راس گوسفند سرقتی را از داخل خودروی پژو پارس متعلق به آنان کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران بدون فوت وقت در عملیاتی دیگر، ۲ نفر از اعضای این باند را نیز در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او بیان کرد: سارقان پس از رویارویی با ادله موجود به ۱۵ فقره سرقت احشام اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انهدام باند ۸ نفره سارقان زورگیر در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از انهدام باند ۸ نفره سارقان زورگیر و کشف ۷ فقره سرقت در عملیات پلیس شهرستان زرند خبر داد.

سرهنگ محمود خدادادنژاد گفت: با وقوع چندین فقره سرقت به عنف از خودرو‌های عبوری در یک محور روستایی منتهی به شهر زرند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، موفق شدند، ۲ نفر از سارقان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ خداداد نژاد تصریح کرد: متهمان در بازجویی ماموران، پس از مواجهه با ادله مستدل پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۷ فقره سرقت پول، طلاجات و سایر اشیای قیمتی با همدستی ۶ نفر دیگر اعتراف کردند.

او گفت: ماموران بدون فوت وقت در عملیاتی دیگر سایر اعضای این باند را دستگیر و مقداری اموال مسروقه به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضایی بیان داشت: مقداری طلاجات از سارقان کشف شده است که از مالباختگان درخواست می‌شود، برای شناسایی اموالشان به پلیس آگاهی زرند مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار