سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش نوای دل با حضور کودکان یزدی +عکس

خادم موکب هیئت رقیه بنت الحسین (ع) از اجرای نمایش نوای دل با حضور ۵۰۰ کودک مددجوی یزدی خبر داد.

علی جابری خادم موکب هیئت رقیه بنت الحسین (ع) گفت: با همکاری کمیته امداد استان یزد مددجویان به این هیئت معرفی و دعوت شدند.

او افزود: با همت خیران نیز در این مراسم بسته‌های فرهنگی و غذای گرم توزیع شد.

در این مراسم که در حسینیه میر قطب یزد برگزار شد گروه هنری پیام نیز حضور داشتند.

کاظم کاظمیان، کارگردان و تهیه کننده نمایش نوای دل در خصوص این نمایش گفت: نمایش نوای دل به سبک روضه نمایشی از سال ۹۵ برنامه ریزی و طرح ریزی شده و بسیاری از قسمت‌های آن در یزد بومی سازی شده است.

به گفته کاظمیان: در این نمایش با حضور ۴۰ بازیگر واقعه عاشورا در یک ساعت روایت می‌شود.

کارگردان نمایش نوای دل گفت: در حال حاضر این نمایش را در حسینیه‌ها و تکایا اجرا می‌کنیم سال گذشته نیز با اجرای این نمایش در محلات شهر یزد توانستیم به همت اعضای گروه و خیران به آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد کمک کنیم که در روز اربعین حسینی ۴ زندانی آزاد و به دامان خانواده بازگشتند.

این هنرمند از بی مهری به نمایش‌های مذهبی در یزد گلایه کرد و گفت: در استان یزد کار‌های عاشورایی و مذهبی مورد بی توجهی قرار گرفته اند، اما باز به همت ۴۰ عضو گروه نمایشی پیام اجرای نمایش‌های مذهبی را ادامه می‌دهیم چرا که این کار مردمی و برای مردم است.

کارگردان گروه نمایشی پیام ادامه داد: اجرای آینده ما در بزرگترین سفره جهانی حضرت رقیه در حسینیه امیرچقماق به دعوت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خواهد بود همچنین برای اربعین در صورت حل مشکلات و گذر از مرز ۳ روز اجرا در کربلا خواهیم داشت.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.