سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل واردات به صادرات در سایه کلمه «ما می‌توانیم»

سفارش تجهیزات نظامی به جمهوری اسلامی از سایر کشورها

رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: در گذشته ۹۰ درصد نیاز‌های دفاعی از خارج وارد می‌شد اما امروز سایر کشور‌ها برای تأمین تجهیزات نظامی خود به جمهوری اسلامی مراجعه می‌کنند.

رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: در گذشته ۹۰ درصد احتیاجات دفاعی کشور از خارج تأمین می‌شد، اما امروز ۹۰ درصد سلاح‌های مورد نیاز نیرو‌های مسلح در داخل تولید می‌شود.

رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در خطبه‌های قبل از نماز جمعه اراک گفت: ۹۰ درصد نیاز نیرو‌های مسلح کشور بومی‌سازی شده و توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تولید و تأمین می‌شود.

سردار قلندری با بیان اینکه خوداتکایی دفاعی کشور از جمله خصوصیات توان دفاعی کشور است افزود: در گذشته ۹۰ درصد نیاز‌های دفاعی کشور از خارج تأمین می‌شد، اما امروز ۹۰ درصد سلاح‌های مورد احتیاج نیرو‌های مسلح خود را در داخل تولید و تأمین می‌کنیم.

به گفته او امروز ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که سایر کشور‌ها برای تأمین تجهیزات نظامی مورد نیاز خود به جمهوری اسلامی مراجعه می‌کنند.

رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: کشور در تمام عرصه‌های مختلف از جمله ساخت پهپاد و سامانه‌های هوایی خوداتکاء و دستاورد‌های دفاعی این وزارتخانه تمام احتیاجات نیرو‌های مسلح را جواب می‌دهد.

سردار قلندری افزود: این ورزارتخانه در خدمت رسانی به مردم قدم‌های مؤثری برداشته و برای رفع مشکل هم پیش قدم بوده است.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی در صنعت دفاعی و امنیت در اوج قرار دارد و این مهم مدیون مقاومت مردم و خون شهدا به دست آمده و شهید قدبیگی که الگوی نخبگان و جوانان کشور است از جمله این شهیدان می‎باشد.
رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی ثمرات هدایت‌گری‌های رهبر معظم انقلاب است.

سردار قلندری، مهمترین خصلت وزرات دفاع را هدایت خود از انقلاب و انقلابی‌گری عنوان کرد و افزود: امروز حکمرانی انقلابی در دفاع از کشور قابل مشاهده است و رهبر معظم انقلاب وزارت دفاع را مهمترین عنصر پشتیبانی از نیرو‌های مسلح دانستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.