سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرشدن ظرفیت تمام مراکز اقامتی در مشگین‌شهر

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر از اشغال شدن ۱۰۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی این شهرستان خبر داد.

شهرام محمدی اظهار کرد: ظرفیت‌های تمام مراکز اقامتی پذیرش مسافران از جمله آپارتمان‌ها، هتل‌ها و خانه مسافر‌ها پر شده و با هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان، مدارس منطقه نیز در اختیار میهمانان و مسافران قرار گرفته و قرار است در صورت نیاز از ظرفیت ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی هم برای پذیرش مسافران استفاده شود. 

او افزود: سفر گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان به طور چشمگیری افزایش یافته و اماکن و تاسیسات گردشگری با تمام توان در حال خدمات رسانی به گردشگران هستند.

او گفت: با توجه به تنوع جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان، بسته کاملی از جاذبه‌های باستانی، تاریخی، طبیعی و انسان ساخت آماده حضور گردشگران هستند.

او حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در راستای رونق زیرساخت‌های گردشگری را ضروری دانست و تصریح کرد: با بهره‌برداری از چند طرح در دست اجرا شامل اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مراکز تفریحی و سرگرمی، مجتمع‌های گردشگری، محوطه‌های گردشگری، واحد‌های پذیرایی و غذاخوری‌های بین‌راهی، آب‌درمانی، واحد‌های اقامتی، مناطق نمونه گردشگری و چند طرح دیگر زمینه برای رونق صنعت گردشگری در منطقه بیش از پیش فراهم خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.