سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایت لوت‌شناسی دکتر احمد مستوفی افتتاح شد

به مناسبت هفتمین سالروز ثبت جهانی بیابان لوت سایت لوت‌شناسی دکتر احمد مستوفی با حضور جمعی از مسئولان و فعالان حوزه گردشگری افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان  بیابان لوت و ظرفیت‌های گردشگری شهداد را برای این استان با اهمیت خواند و گفت: شهداد یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورودی به بیابان لوت و مقصد گردشگران داخلی و خارجی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فریدون فعالی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش شهداد افزود: اعتبارات خوبی برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری شهداد و بیابات لوت در نظر گرفته شده است که به زودی تامین می‌شود.

او با بیان اینکه در حوزه بازسازی آثار تاریخی بخش شهداد اقدامات خوبی انجام شده و پرونده چند بنای ارزشمند آن نیز برای ثبت ملی در حال تکمیل است بیان کرد: در حال حاضر گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه‌های شهداد وارد منطقه می‌شوند که خوشبختانه برای اقامت آن‌ها با مشکلی مواجه نیستیم.

فعالی گفت: با راه‌اندازی سایت لوت شناسی دکتر احمد مستوفی مردم و گردشگران بیشتر با بیابان لوت و شگفتی‌های آن آشنا می‌شوند و از شرکت گردشگری سار لوت و هتل پایاب برای ایجاد این سایت تشکر می‌کنم.

برچسب ها: سایت ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.