به مناسبت هفته بهزیستی از کارگاه خیاطی گروه همیاران زنان سرپرست خانوار بهزیستی رفسنجان با حضور مسئولان بهره برداری شد.

عباس بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این آئین که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره بهزیستی و دیگر مسئولین برگزار شد، به فعالیت‌های گروه همیاران زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که بهزیستی در بحث توانمند سازی معلولین و زنان سرپرست خانواده انجام می‌دهد، تشکیل گروه‌های همیار در رشته‌های خیاطی، آشپزی، قالی بافی و... است.

او افزود: کارگاهی که امروز افتتاح شد، منزل مسکونی بوده که خانواده خیر مرحوم خاندانی به صورت وقف به اداره بهزیستی اهدا و واگذار کرده است.

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان با بیان اینکه این کارگاه خیاطی به دو شکل فعالیت می‌کند، گفت: یکی به صورت ایجاد اشتغال برای مددجویان و دیگری به صورت آموزش خیاطی به مددجویان متقاضی  است که در حال حاضر تعداد ۷ نفر به صورت تمام وقت و دائم در این کارگاه مشغول به کار هستند.

بهره برداری از یک کارگاه خیاطی در رفسنجان

او افزود: با توجه به فضای خوبی که این کارگاه دارد می‌تواند تعداد افراد متقاضی شغل را در این مجموعه افزایش دهد و از دستگاه‌هایی مانند مجتمع مس سرچشمه، بیمارستان ها و کارخانه‌ها می‌خواهیم سفارش‌های البسه‌ای را با قیمت مناسب به این مجموعه واگذار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار