سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوتین: حمله به پل کریمه «تروریستی» است

رئیس جمهور روسیه حمله صبح امروز به پل کریمه را یک حمله تروریستی توصیف کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه حمله به پل کریمه را اقدامی جنایتکارانه و تروریستی توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پوتین در جلسه‌ای که برای بررسی حمله به پل کریمه تشکیل شده بود، گفت: "یک اقدام تروریستی علیه پل کریمه انجام شد که در نتیجه این اقدام تروریستی آسیب جدی به پل وارد شد".

رئیس جمهور روسیه افزود: "بی تردید تمام اقدامات اضطراری و لازم را بر روی پل کریمه فعال خواهیم کرد".

پوتین تاکید کرد که دستگاه امنیت فدرال و کمیته تحقیق روسیه باید به تفصیل درباره اتفاقات پل کریمه تحقیق کنند.

او با اشاره به اینکه منتظر پیشنهادات ویژه برای بهبود امنیت پل کریمه است، خاطرنشان کرد که این دومین حمله تروریستی به یک مسیر حمل و نقل مهم و استراتژیک است.

پوتین گفت: "با توجه به اینکه دومین حمله تروریستی علیه پل کریمه عملا آغاز شده است، من منتظر پیشنهاد‌های ملموس برای بهبود امنیت این پل هستم. ما امروز صبح این موضوع را به تفصیل با همکاران در میان گذاشتیم".

رئیس جمهور روسیه افزود: "اکنون مهم است که همه حمایت‌های ممکن را از افرادی که روی پل در وضعیت دشواری قرار می‌گیرند، ارائه دهیم. این امر در مورد مسافران قطار‌ها و رانندگان در بزرگراه نیز صدق می‌کند".

پارلمان شبه جزیره کریمه صبح امروز دوشنبه اعلام کرد که پل کریمه با دو پهپاد دریایی اوکراین هدف حمله تروریستی قرار گرفته و جاده منتهی به پل آسیب دیده است.

طبق اعلام پارلمان کریمه، در این حادثه یک زن و مرد هنگام عبور با خودرو از روی پل جان خود را از دست دادند و دختر خردسال آنها نیز زخمی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.