سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اوکراین را متهم کرد که با همدستی آمریکا و انگلیس به پل کریمه حمله کردند.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه، امروز (دوشنبه) اوکراین را عامل حمله به پلی که روسیه و کریمه را به هم متصل می‌کند دانست و گفت که این اقدام با مشارکت انگلیس و آمریکا انجام شده است، البته شواهدی برای این ادعای خود ارائه نکرد.

به گزارش العربیه، زاخارووا در بخشی از صحبت‌های خود با بیان آنکه کی‌یف این حمله را انجام داده است، افزود: «این رژیم تروریستی است و تمام ویژگی‌های یک گروه جنایتکار سازمان یافته بین‌المللی را دارد. تصمیم‌ها را مقامات و ارتش اوکراین با مشارکت مستقیم سازمان‌های اطلاعاتی و سیاستمداران آمریکایی و انگلیسی اتخاذ می‌کنند.

اوکراین: حمله به پل کریمه خبر خوبیست

در مقابل «یوری ایگنات» سخنگوی نیروی هوایی اوکراین، هم امروز در پخش اخبار محلی گفت که حمله شبانه به پل کریمه «خبر خوبی» برای کی‌یف است.

یک منبع اوکراینی ناشناس به خبرگزاری فرانسه گفت که نیروی دریایی اوکراین و سرویس امنیتی اوکراین (SBU) در پشت حمله به پل که منجر به کشته شدن دو نفر شد، بودند.

صبح امروز هم «ولادیمیر کنستانتینوف» رئیس شورای دولتی کریمه، کی‌یف را به انجام «حمله تروریستی» به پل ساخت روسیه متهم کرد.

صبح امروز وزارت حمل‌ونقل روسیه در پیامی تلگرامی اعلام کردکه از سمت جمهوری کریمه آسیبی به جاده در دهانه‌های پل کریمه وارد شده است. پیشتر از آن هم، «سرگئی آکسیونوف» رئیس کریمه مستقر در روسیه، گفت که تردد از روی پل به دلیل وضع اضطراری متوقف شده است، در حالی که رسانه‌های اوکراینی گزارش دادند که دو نفر در انفجار در محل کشته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
به ما چه با عرب ها بستی برو به اونها بگو
Iran (Islamic Republic of)
وکیل آینده
۱۳:۲۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
آخ جون بزنن روسیه رو بترکونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
آخ جون بزنن روسیه رو بترکونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
آفرین به اوکراین و انگلیس و آمریکا
آخرین اخبار