سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان بستان آباد

ظهرامروز، از ۲۰ نفر پیرغلامان شهرستان بستان آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی. استان تجلیل شد.

حجت الاسلام حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی در همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان بستان آباد و در جمع هیات حسینی ، مداحان و هیت امناء و انجمن‌های اسلامی مساجد این شهرستان با بیان اینکه در استان آذربایجان شرقی هشت هزار هیئت و دسته عراداری در ماه محرم برنامه عزاداری خواهند داشت گفت: توصیه می‌شود عزاداری‌ها برپایه بصیرت افزایی با محتوای دینی و شعار اسلامی باشد.

وی گفت: امسال تلاش شده است محوریت عزاداری‌ها مسجد محور بوده و کمبود‌های روحانی برای تبلیغ در مساجد از حوزه‌های علمیه قم و استان تامین شود.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از محرم در تمامی شهرستان‌های استان به صورت خود جوش از سوی مردم درحال برگزاری است افزود:اقامه نماز اول وقت که مورد تاکید در اسلام و یکی از احداف امام حسن (ع) بودنباید از سوی عزاداران غفلت شود.

غفاری امام جمعه بستان آباد نیز در این همایش گفت:تبیین اهداف امام حسین (ع) در عزاداری‌ها برای جوانان و مردم از سوی غلما و مداحان مورد توجه قرار گیرد.

وی خدشه دار کردن محتوای عزاداری‌ها و کم رنگ کردن اصل ولایت از سوی دشمنان را یاداور شد و افزود: استفاده از علماء باسابقه غلمی و دینی در مساجد برای بصیرت افزایی مردم لازم است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.