دومين همايش تجليل از كار آفرينان در آبان ماه سال جاري در دامغان برگزار مي شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، رئيس شوراي شهر دامغان در جلسه كميسيون اشتغال و كار آفريني شوراي اسلامي شهر دامغان كه در سالن جلسات اين شورا برگزار شد گفت: دومين همايش تجليل از كارآفرينان در آبان ماه سال جاري در دامغان برگزار مي شود.

رضا زارع زاده گفت: اين همايش با هدف تشويق سرمايه گذاران و حمايت از آنان و تجليل از كارآفرينان برتر از سوي كميسيون اشتغال و كار آفريني شوراي اسلامي شهر دامغان و تعيين معاير و شاخص هاي كار آفرين برتر برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينكه براي بهتر برگزار شدن همايش كار آفرينان دامغان از وزراي صنعت معدن وتجارت، جهاد كشاورزي و كار، تعاون و رفاه اجتماعي دعوت به عمل مي آيد افزود: هماهنگي هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته و اميدواريم كه وزرا نيز بتوانند در اين همايش شركت كنند.

وي از تشكيل كارگروه هاي تخصصي در روز برگزاري اين همايش خبر داد و افزود: با تشكيل اين كار گروه ها مي توانيم از نظرات و تجربيات كارشناسان در جهت تقويت اشتغال و سرمايه گذاري در اين شهرستان بهره بگيريم.

در اين جلسه هر يك از اعضاء به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمينه هر چه بهتر برگزار شدن دومين همايش تجليل از كار آفرينان برتر دامغان پرداختند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار