طي مراسمي از دست اندركاران و رئوساي كميته هاي برگزار كننده "پنجمين همايش ملي مرتع و مرتعداري ايران" كه بمدت 3 روز از 26 الي 28 ارديبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجرد برگزار شد با اهداء لوح تقدير و جوايزي تقدير و تجليل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان در اين مراسم كه در سالن جلسات حوزه رياست واحد بروجرد برگزار شد پس از قرائت آياتي از كلام الله مجيد دكتر حميدرضا محرابي دبير پنجمين همايش ملي مرتع و مرتعداري ايران ضمن تقدير و تشكر از تمامي دست اندركاران و رئوساي كميته هاي برگزار كننده اين همايش، گزارشي از روند برگزاري آن به حاضرين ارائه داد و انجام افتخارآميز اين همايش را كه پس از 4 دوره در دانشگاههاي دولتي، نخستين بار در دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد مايه مباهات و سربلندي دانشگاه آزاد اسلامي و استان لرستان دانست.

در ادامه اين مراسم دكتر احمدسيف رئيس واحد بروجرد نيز طي سخنان كوتاهي ضمن تحسين و ابراز رضايت از برگزاري بزرگترين رخداد علمي منابع طبيعي كشور، انجام همايش در دانشگاه را هموزن رزمايش در نيروهاي دفاعي دانست و افزود عليرغم صرف هزينه، برگزاري همايش موجب بالا رفتن سطح آمادگي و مرتفع كردن برخي از مشكلات دانشگاه مي گردد.

همجنين در اين مراسم از زحمات مرحوم جلال فكوري از كاركنان اين واحد و از دست اندركاران برگزاري همايش كه اخيراً به رحمت ايزدي پيوست تجليل شد./س

برچسب ها: تجلیل ، همایش ، ملی مرتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.