سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت های دانش بنیان البرز آینه‌ای از دستاوردهای ارزشمند ایران است

مشاور رسانه‌ای دفتر رییس جمهوری دموکراتیک کنگو (کشور آفریقا مرکزی) گفت: ظرفیت‌های دانش بنیان البرز آینه‌ای از دستاورد‌های ارزشمند کشور ایران است و ما از دیدن آن‌ها لذت بردیم.

آمینا تالک روز شنبه در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی البرز خواستار ایجاد ساختار و بستری برای انتقال این تجربیات به کشور خود شد.

وی اظهار کرد: امیدوارم کشور‌های آفریقای از نتایج و تجربیات شما (جهاد دانشگاهی) بهره‌مند شوند و اتحادیه آفریقا می‌تواند دروازه‌ای برای ورود ایران به کل آفریقا باشد.

در این بازدیدکه به منظور آشنایی با ظرفیت‌ها و فعالیت‌های مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز و استفاده از آن‌ها در راستای توسعه اقتصادی هر ۲ کشور انجام شد" نجمه یزدانفر" مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور بانوان و رییس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران با بیان اینکه نقش زنان شاغل در جهاددانشگاهی در پیشرفت‌ها و توسعه این نهاد انکار ناپذیر است، گفت: بیشتر حوزه‌های جهاد دانشگاهی از جمله مراکز تخصصی، پژوهشکده‌ها، معاونت پژوهشی، حوزه آموزش، خبرگزاری‌ها و پارک‌های علم و فناوری از توانمندی‌های بانوان بهره‌مند بوده که در استان سرآمد است و خوش درخشیده است.

وی با معرفی توانمندی‌های تخصصی، ظرفیت‌ها و فعالیت‌های فناورانه پژوهشکده، اعلام آمادگی کرد با توجه ذخایر و منابع طبیعی و معدنی کشور آفریقا، این پژوهشکده اعلام آمادگی کرد با توجه ذخایر و منابع طبیعی و معدنی کشور آفریقا، این پژوهشکده می‌تواند بعنوان یکی از مجموعه‌های دانش بنیان جهت تامین نیاز‌های آن کشور در راستای توسعه فناوری و نوآوری و نیز همکاری متقابل در این صنعت باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.