سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه توانمندی های افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی

نمایشگاه توانمندی‌های افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی همزمان با هفته بهزیستی در پارک باغشمال تبریز گشایش یافت.

 مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی اظهار کردو گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی و مجموعه شهرداری تبریز از ۲۴ لغایت ۳۰ تیر ماه همزمان با هفته بهزیستی برای هنرمندان افراد دارای معلولیت و جامعه هدف تحت پوشش و کار آفرین این سازمان با شرکت حدود ۵۰ غرفه ایجاد شده است.

فرگل صحاف ادامه داد: تمامی افراد جامعه هدف بهزیستی اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولین، افراد معتاد بهبودیافته که دارای شغل و حرفه می‌باشند در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی در ادامه به تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه پرداخت و در این خصوص گفت: با برگزاری این نمایشگاه درصدد معرفی توانایی‌های مددجویان خود به همشهریان می‌باشیم. شهروندان با بازدید از این نمایشگاه به عینه در می‌یابند که معلولیت محدودیت نیست.

 لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم مسابقه ویلچررانی با استقبال افراد دارای معلولیت نیز برگزار شد و به تمامی شرکت کنندگان جوایزی منظور شد.

برچسب ها: نمایشگاه ، معلولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.