معاون ارتقا سلامت شهرداری تهران از بازدید پروفسور را‌شل ‌جنینز مشاور سازمان جهانی بهداشت به منظور ارزیابی فعالیتهای اداره سلامت شهرداری تهران خبر داد.

امیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: مشاور سازمان جهانی بهداشت در حوزه سلامت که برای نخستین بار و به دعوت از نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در کشور ایرانی و جهت ارزیابی فعالیتهای وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی و نیز شهرداری به سر می برد امروز بازدید خود را از فعالیتهای سلامت روان شهرداری تهران آغاز نمود.

وی با اشاره به آغاز هفته جهانی معلولان از امروز افزود: این بازدید از ساعت 8 صبح امروز با افتتاح نمایشگاه عکس و کاریکاتور معلولان در منطقه فرهنگسرای خاوران منطقه 15 و نیز ارزیابی فعالیتهای پردیس بانوان این منطقه آغاز شد.

معاون ارتقا سلامت شهرداری تهران افزود: مشاور جهانی بهداشت در حوزه سلامت روان در ادامه پس از بازدید از مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه 15 مرکز فر‌اموز منطقه 14 با حضور در سرای محله مجید آباد منطقه 4 از واحدهای مختلف سرای محلات به خصوص خانه ی سلامت و زیر مجموعه آن، واحدهای مشاوره ای خانه سلامت، کانونهای اجتماعی و کلاسهای آموزشی بازدید نمودند.

امیری تصریح کرد: در ادامه این بازدید نشست مشورتی با حضور دبیر شورا یاری مدیریت خانه سلامت محله و نیز کارشناس اجتماعی ناحیه  9 منطقه 4 و مدیریت سلامت این منطقه انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه این بازدیدها و با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران، شهردار منطقه 4، در شهرداری این منطقه و با حضور تعدادی از مشاوران فعال مناطق 22 گانه یک نشست کارشناسی مشورتی با حضور وی در خصوص جمع بندی ارزیابی از فعالیتهای سلامت روان شهرداری و به منظور ارائه پیشنهادات و انتقال تجارب سایر کشورها در جهت ارتقا سلامت روان شهروندان و پاسخگویی به سوالات حاضرین در این جلسه صورت خواهد گرفت.

گفتنی است: این بازدید تا پایان امروز ادامه و با حضور کارشناس ارشد نمایندگی جهانی بهداشت در‌جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، معلولان ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار