رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: به نظر می‌رسد سازمان بهزیستی نیاز به سازماندهی درونی و برقراری ارتباط بیرونی دارد.

برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی گامی موثر در بروز استعدادهای هنرمندان معلول
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت اسلام و المسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم آیین افتتاح نمایشگاه رویش هنر که صبح امروز(یکشنبه) در خانه فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: دو سازمان تبلیغات اسلامی و بهزیستی کشور باید با یکدیگر همکاری‌ها و پیوندهای بسیاری داشته باشد.

وی افزود: به نظر می‌رسد سازمان بهزیستی نیاز به سازماندهی درونی و برقراری ارتباط بیرونی دارد که  این همکاری به عنوان نقطه عطفی برای دو سازمان به شمار می آید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای هویت سازی و هویت بخشی باید به کلام هنر توجه کنیم که این موضوع جز ارائه آثار هنرهای اسلامی ایرانی نیست.

حجت اسلام و المسلمین خاموشی تصریح کرد: توسعه گالری‌های هنرهای تجسمی در سال‌های اخیر یکی از اقدامات مهمی است که در بحث ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی موثر بوده و توانسته تاریخ انقلابی، قرآنی و ... را به تصویر بکشد.

وی با بیان اینکه  ایران به خوبی در بحث بیداری اسلامی توانسته از هنر اسلامی و اهل بیتی خود بهره برداری کند بیان کرد: با توجه به تعاریف امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هنر متعهد هنری است که بست و نشر یابد که برگزاری این نمایشگاه گامی در این جهت است.

حجت اسلام و المسلمین خاموشی افزود: این مجموعه هنری وابسته به بیت المال بوده و برای علاقه مندان با بازدید هنری و فرهنگی ایجاد علاقه می کند و بر این اساس باید هنرمندان معلول بهزیستی با مشاهده این نمایشگاه توانمندی‌های خود را عرضه کنند و موجب رونق آن شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار