سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۷ میلیارد ریال امسال برای عمران روستاهای گچساران هزینه شد

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران بیش از ۳۰۷ میلیارد ریال امسال برای توسعه و عمران روستاهای مناطق کم برخوردار گچساران در قالب طرح هادی هزینه شد.

محمدمراد راغ پور افزود: از این میزان اعتبارات ۱۷۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۱۳۱ میلیارد ریال از محل مسئولیت های اجتماعی نفت برای عمران روستاهای این شهرستان در سالجاری هزینه شد.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار برای اجرای طرح های هادی در زمینه ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بازسازی و بهسازی و بیس ریزی و آسفالت هزینه شد.

راغ پور تصریح کرد: هم اکنون ۴۰ طرح عمران روستایی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در مناطق مختلف این شهرستان در دست ساخت است.

وی گفت: طرح هادی تاکنون در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

راغ پور اظهار کرد: با هماهنگی مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد همچنین بیس ریزی و آسفالت روستاهای ناصر آباد و هسته کوه با اعتباری بیش از۴۸ میلیارد ریال در سالجاری انجام شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران ادامه داد: بیش از ۱۶ هزار متر مربع از معابر این روستاها در قالب این طرح آسفالت شد.

راغ پور ابراز کرد: آسفالت معابر روستاهای سرابننیز، پیر سبز، نازمکان سفلی، اشکفت شیری هم اکنون در دست اجراست.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد گفت: بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نفت برای اجرای طرح های عمران روستایی گچساران در سال گذشته هزینه شد.

راغ پور افزود: این میزان اعتبار برای اجرای ۳۰ طرح در مناطق مختلف روستایی این شهرستان هزینه شد.

شهرستان گچساران دارای ۱۲۲ روستا و ۳۰ هزار نفر جمعیت روستایی، ۳۸ دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.