اختصاص اعتبار به شهرداری دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت:امسال ۳۸۵ میلیارد ریال اعتبار از محل آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافت.

رضا قشقایی در نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر گفت: از مجموع ۳۸۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به شهرداری۲۶۰ میلیارد ریال از محل آلایندگی و ۱۲۵ میلبارد ریال از محل ارزش افزوده است.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه هم اکنون ۴۰ طرح از محل اعتبارات بحران، ارزش افزوده و درآمد‌های شهرداری در حال اجرا است افزود: این طرح‌ها در زمینه احداث کانال هدایت سیلاب، توسعه و اصلاح معابر است.

وی بیان کرد: همچنین برای آسفالت معابر این شهر بیش از هزار و ۳۱۴ تن قیر در سال جاری اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

شهردار دوگنبدان گفت: امسال ۱۴۲ تن قیر برای مسکن مهر گچساران از سوی راه و شهرسازی استان به شهرداری دوگنبدان ابلاغ شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: طرح های زیادی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در روستا‌ها و مناطق محروم شهرستان‌های باشت و گچساران اجرا شد.

سید ناصر حسینی پور بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته در حوزه بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، زیرسازی، آسفالت و نوسازی مدارس هزینه شد.

تکمیل دریاچه مصنوعی و جاده سلامت، ساماندهی ورودی‌ شهر، تکمیل پل پاسداران و احداث پل بین محلات رادک و سادات و ساماندهی محل دفن زباله دوگنبدان نیز از مهمترین مواد مطرح شده توسط اعضای شورای شهر در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.