سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب المان گل در میادین شاخص مشهد همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر

سرپرست اداره‌کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از زیباسازی و گل‌آرایی برخی از نقاط شهر همزمان با ایام دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد.

 حمید شرکت سعدی سرپرست اداره‌کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به منظور گل‌آرایی و زیباسازی منظر شهری در ایام دهه ولایت و به ویژه در آستانه عید سعید غدیر، پنج المان گل شاخه بریده در میادین بسیج، شریعتی، بیت‌المقدس، غدیر و فلسطین نصب شده است.

او افزود: با توجه به برگزاری جشن‌های ویژه فرهنگی در دهه ولایت امسال در مناطق کم‌برخوردار شهری، با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت فرهنگی شهرداری، فضاآرایی و زیباسازی رسالت ۷۷ که یکی از نقاط اصلی برگزاری جشن‌های دهه ولایت امسال است، در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره‌کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در همین راستا ۱۵ المان گل و ۱۰ المان نوشتاری در اطراف محدوده برگزاری این جشنواره‌ها نصب شد.

سعدی بیان کرد: علاوه بر موارد یاد شده ۴۰ گل‌جای (فلاورباکس) نیز با کاشت انواع گل‌های رنگارنگ تابستانه در این محدوده جانمایی شده تا زیبایی‌های این منطقه دوچندان شود.

برچسب ها: عید غدیر ، فضای شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.