سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات به ۲۰ هزار گردشگر سلامت در مشهد مقدس

بیش از ۲۰ هزار گردشگر سلامت از خدمات پزشکی و درمانی مشهد مقدس بهره‌مند شدند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به بهره مندی ۲۰ هزار گردشگر سلامت از خدمات پزشکی در مشهد مقدس گفت: این گردشگران از ابتدای امسال به ترتیب برای بیماری‌های زنان، زایمان و نازایی، درمان بیماری‌های قلبی و عروقی، جراحی‌های چشم و عمل‌های زیبایی در بخش دولتی و خصوصی مراجعه کرده‌اند. 

خوش شکن درآمدحاصل از گردشگری سلامت در این مدت را حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد که سه چهارم در بخش خصوصی و یک چهارم در بخش دولتی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود خدمات حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی برای گردشگران بیش از پیش اطلاع رسانی شود افزود: هم اکنون اقداماتی در زمینه تجهیزات و ساختمان‌های پیشرفته برای درمان بیماری‌های خاص مانند سرطان که مراجعه زیادی از منطقه به ویژه کشور‌های افغانستان و CIS در مشهد مقدس انجام شده، ضمن اینکه چند بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان در این شهر فعال است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که بیمارستان امید در مشهد به پیشرفته‌ترین دستگاه درمان شیمیایی بیماری‌های سرطان مجهز شده است گفت رتبه مشهد در زمینه مراکز درمان ناباروری در کشور نیز در حال افزایش و در حال تبدیل شدن به قطب درمان بیماری‌های سخت و صعب‌العلاج برای گردشگری سلامت است.

خوش‌شکن در خصوص مشوق‌های در نظر گرفته شده برای فعالان حوزه گردشگری سلامت افزود: امسال سازمان توسعه تجارت برای جذب هر بیمار در منطقه ۱۵۰ دلار و از مناطق دور مانند اروپا و آمریکا ۲۰۰ دلار تشویقی پرداخت می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.