سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسافران قزاق در ساری فرود آمدند

پرواز برگشت از اکتائو قزاقستان به ساری با استقبال مسافران انجام شد.

سعدالله وطن‌خواه، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، گفت: پرواز در مسیر ساری به آکتائو قزاقستان با استقبال خوب مسافران انجام شد و در آینده‌‌ای نزدیک مسیر ساری به آستاراخان روسیه نیز به لیست پروازها اضافه خواهد شد. ‎

او افزود: با توجه به چشم اندازهای طبیعی و خدادادی استان مازندران و از طرفی مراودات بازرگانی، اقتصادی و اجتماعی مابین استان مازندران و کشورهای حاشیه دریای خزر ، پیگیری های زیادی در این خصوص صورت گرفت که در نهایت منتج به راه اندازی مسیر پروازی ساری - آکتائو - ساری گردید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان ادامه داد: پرواز در مسیر ساری - اکتائو - ساری در روزهای سه شنبه مورخه ۱۶ خردادماه رفت و ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگشت برنامه ریزی شده است که انشالله در آینده نزدیک مسیر ساری - آستاراخان روسیه - ساری نیز اضافه خواهد شد .

وطن خواه توسعه مسیرهای هوایی را از راهبردهای این اداره کل در فرودگاه‌های استان مازندران در راستای تدابیر و سیاست های کلان استان و محورهای گردشگری کشور خواند و افزود: انشالله در آینده نزدیک نیز با توجه به صدور مجوز مرز هوایی رامسر شاهد برقراری پروازها در مسیر رامسر - مسقط عمان - رامسر خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.