نخستین پرواز بین المللی فرودگاه شهدای رامسر فردا از عمان در رامسر به زمین خواهد نشست.

وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با فراهم شدن زیر ساخت‌های مورد نیاز، رفع موانع پروازی و صدور مجوز مرز هوایی ورود و خروج مسافر و کالا، شرایط انجام پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین المللی شهدای رامسر فراهم شده است.

او افزود: نخستین پرواز خارجی فرودگاه شهدای رامسر در مسیر مسقط به رامسر ساعت ۱۷:۱۵ فردا دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ به زمین می‌نشیند و ساعت ۱۹:۱۵ همان روز نیز از رامسر به مسقط پرواز خواهد کرد.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران ادامه داد: با انجام این پرواز فرودگاه شهدای رامسر نخستین پرواز خارجی بر روی مرز هوایی بین المللی را انجام خواهد داد.

وطن خواه گفت: برقراری و استمرار پرواز‌های بین المللی به توسعه زیرساختی فرودگاه توسعه شهری و منطقه‌ای غرب مازندران کمک شایانی خواهد کرد.

او توسعه مسیر‌های هوایی را از راهبرد‌های فرودگاه‌های استان دانست و افزود: پرواز در مسیر ساری به آکتائو قزاقستان خرداد ماه امسال برقرار و با استقبال خوب مسافران انجام شد و در آینده‌ای نزدیک مسیر ساری به آستاراخان روسیه نیز به لیست پرواز‌ها اضافه می‌شود.

مازندران در شهر‌های ساری، رامسر و نوشهر سه فرودگاه دارد که فرودگاه‌های شهدای ساری و شهدای رامسر به عنوان مرز هوایی خارجی امکان برقراری پرواز به کشور‌های مختلف را دارند.

بیش از ۶ هزار پرواز سالانه در فرودگاه‌های مازندران انجام و بیش از ۶۰۰ هزار مسافر از طریق حمل و نقل هوایی در سراسر کشور جابجا می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار