سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان اولین رویداد ملی کارآفرینی هنر پته‌دوزی سیرجان منتشر شد

معاون صنایع‌دستی کرمان با اشاره به انتشار فراخوان اولین رویداد ملی کارآفرینی هنر پته‌دوزی سیرجان، جزئیات شرکت در این رویداد را تشریح کرد.

کاظم حسین‌زاده با اشاره به  انتشار فراخوان اولین رویداد ملی کارآفرینی هنر پته‌دوزی سیرجان، گفت: هنرمندان، پژوهشگران، صاحبان ایده و فعالان بازار در حوزه هنر پته‌دوزی با مراجعه به سایت www.masirjan.ir/patte می‌توانند از نحوه ثبت نام و بارگذاری آثار اطلاع یابند.

او  با اشاره به اینکه این رویداد در ۴ بخش هنری، علمی، اقتصادی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیرماه امسال تعیین شده است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به بخش دانش‌آموزی این رویداد اشاره کرد و بیان داشت: دانش‌آموزان برای شرکت در ۲ سطح متوسطه اول و متوسط دوم می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه، تصاویر اثر هنری یا اثر کاربردی و خلاقانه (صنایع‌دستی مرتبط با پته) خود را بارگذاری کنند و در صورت پذیرفته شدن در داوری اولیه، آثار خود را به صورت فیزیکی برای داوری پایانی و حضور در نمایشگاه به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

او با بیان اینکه به نفرات برگزیده رویداد ملی کارآفرینی هنر پته‌دوزی سیرجان لوح سپاس، تندیس و جوایز نقدی تعلق می‌گیرد، افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۳۰-۰۳۴ و ۰۹۳۰۶۰۱۳۴۱۳ تماس حاصل کنند.

حسین زاده تصریح کرد: این رویداد ملی به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر سیرجان و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری صنایع‌دستی استان کرمان، خانه خلاق کرمان و پژوهشکده هنر‌های سنتی برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.