سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکریم و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی گیلان

در مراسمی با قدردانی از تلاش‌های ۸ ساله دکتر مهدی قربانی ثمین، دکتر علی سلیمان پور به عنوان مدیر کل جدید پزشکی قانونی گیلان معرفی شد.

رییس کل دادگستری گیلان امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی گیلان با بیان اینکه کارشناسان پزشکی قانونی به عنوان وکلای مردم در تلاش برای گرفتن حق مردم هستند گفت: عجله و پیش فرض‌های ذهنی در امر کارشناسی، بزرگترین خطر برای اجرای عدالت است.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، برقراری عدالت را از اهداف نظام اسلامی دانست و افزود: جایگاه پزشکی قانونی به عنوان مبنای صدور آرا در اعلام نظر کارشناسی برای قضاوت عادلانه در رسیدگی به پرونده ها، از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور نیز در این مراسم خدمت صادقانه و جهادی به مردم را شعار این سازمان دانست و گفت: حمایت و همکاری دستگاه قضا از پزشکی قانونی می‌تواند زمینه خدمت بهتر کارشناسان این سازمان را برای مردم فراهم کند.

امیر حسین مهدوی با اشاره به تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته پزشکی قانونی کشور به ویژه در گیلان افزود: تراشه ژنتیک که پیش از این از کشور‌های آلمان و آمریکا وارد کشور می‌شد به تازگی، به همت ۲ جوان متخصص گیلانی تولید شده و به زودی در هفته قوه قضائیه از این فناوری علمی تمام ایرانی رونمایی خواهد شد.

وی تامین و تهیه زیر ساخت‌های کار پزشکی قانونی را برای پیشبرد اهداف این سازمان مهم خواند و گفت: بکار گیری جوانان نخبه و مستعد در بدنه پزشکی قانونی می‌تواند در احقاق حقوق مردم موثر باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.