میرهاشم موسوی از جذب پزشکان متخصص و استفاده از تجهیزات پیشرفته در بیمارستان‌های کشور خبر داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در جریان بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شهید املاکی کومله لنگرود با تاکید بر اینکه کادر پشتیبانی، درمان و پرستاری خوبی برای این بیمارستان تامین شده، گفت: تعدادی از پزشکان متخصص این بیمارستان جذب شده اند، اما برای جذب دیگر پزشکان متخصص از دانشگاه علوم پزشکی کمک خواهیم گرفت.

میرهاشم موسوی با اشاره به هدف این سازمان در توسعه خدمات درمانی در بیمارستان‌های کشور به ویژه گیلان، افزود: بیمارستان کومله در مرحله مقدماتی بهره برداری است و این بازدید با هدف شناسایی و برطرف شدن نواقص احتمالی این بیمارستان برای خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی انجام شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین بر لزوم استقرار تجهیزات پیشرفته در کنار ترمیم تجهیزات نصب شده کنونی تاکید کرد و گفت: در گفتگو با بیماران به این ارزیابی رسیدیم که بیماران از خدمات ارایه شده رضایت دارند.

وی با بیان اینکه امسال رقم قابل توجهی برای توسعه درمان اختصاص یافت، اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های حوزه سرمایه‌ای به صورت عمده در بخش درمان پیش بینی شده که با اضافه شدن آن‌ها، نیرو‌های درمان تامین اجتماعی تقویت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تلاش برای بهره برداری ۲ بیمارستان در تهران و جنوب ایران خبر داد و در پاسخ به سوالی در خصوص استقرار دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان کومله، گفت: متناسب با تخصص‌ها و ایجاد بستر‌های لازم، تجهیزات پیشرفته هم با هماهنگی وزارت بهداشت در این بیمارستان به کار گرفته خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.