سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای فروش سموم کشاورزی

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی از دستگیری فروشنده کلاهبردار سموم کشاورزی خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگوبا خبرنگاران گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی اقدام به فروش سموم کشاورزی با جعل برچسب و عنوان یکی از شرکت‌های مشهور می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه صادق شکری اظهار کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، تعدادی از شاکیان این پرونده نیز شناسایی همگی به پلیس اظهار داشتند که بیان داشتند که متهم از آنان با این روش کلاهبرداری و سپس متواری شده است.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم در تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی و انجام اقدامات تخصصی پلیس، طی یک عملیات منسجم؛ متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس در مواجهه با دلایل و مدارک، به جرم ارتکابی به مبلغ تقریبی ۳۰ میلیارد ریال اعتراف که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ شکری در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که بدین روش از آن‌ها کلاهبرداری شده است می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مراجعه و یا با شماره تماس ۰۴۴۲۱۸۲۳۱۴۶ تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.