فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبردار ۶۰۰ میلیارد ریالی در پیرانشهر خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان پیرانشهر مبنی بر اینکه از آن‌ها به بهانه سودآوری اضافی کلاهبرداری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: در تحقیقات پلیس از شاکیان که تعداد آن‌ها به ۷ نفر می‌رسید مشخص شد فردی با جلب اعتماد آن‌ها و اینکه قادر است سود هنگفتی نصیبشان کند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد متهم پس از دریافت مبلغی در حدود ۶۰۰ میلیارد ریال از شاکیان، گریخته است که اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاهش آغاز شد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.