سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش تجلیل از کشاورزان کارآفرینان و صنعتگران نمونه/صدور سند برای ۲۷ هزار هکتار از اراضی شهرستان بستان آباد

فرماندار شهرستان بستان آباد از صدور سند برای ۲۷ هزار هکتار از اراضی شهرستان خبر داد.

ابوالفضل پاشایی فرماندار شهرستان بستان آباد در همایش تجلیل از کشاورزان و کار آفرینان و صنعتگران نمونه شهرستان بستان آباد با بیان اینکه برای ۲۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سند صادر شده است گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به بارندگی‌های اخیر ۷۵ هزار تن تولید گندم و جو در این شهرستان داشته باشیم.

وی از رتبه دوم استانی شهرستان بستان آباد در تولید گوشت سفید خبر داد و افزود: در یک سال گذشته ۳۷ میلیارد تومان وام برای مرغداری‌های شهرستان پرداخت شده است.

وی مشکل کمبود آب شهرستان را دراین جلسه یاد آور شد و افزود: طرح مطالعاتی انتقال آب سد کلقان به پایان رسیده و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی خط انتقال و تصفیه خانه سد کلقان در شهرستان خواهیم بود.

حجت الاسلام غفاری امام جمعه بستان آباد نیز در این همایش از وجود صف‌های طولانی در نانوانی‌ها انتقاد کرد و افزود: افزایش سهمیه آرد و نظارت و بازرسی مستمر بر نانوانی‌ها از مطالبات مردم این شهرستان است.

وی افزایش سهمیه کود و توزیع عادلانه خدمات کشاورزی در شهرستان را یادآور شد.

امام جمعه بستان آباد از قطعی برق بیش از ۵ ساعته چاه‌های کشاورزی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت:قطعی برق در این شهرستان موجب بروز خسارت به محصولات آبی کشاورزان می‌شود.

در پایان مراسم از کشاورزان و کارآفرینان و صنعتگران نمونه ،برتر شهرستانی،استانی و کشوری تجلیل بعمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.