سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به آموزش دانشگاهیان با توسعه هوش مصنوعی

یک شرکت دانش بنیان در بیرجند که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند فرصتی فراهم کرده تا دانشجویان، آموزش‌های ضروری و مرتبط با صنعت را فراگیرند.

شرکت‌های دانش بنیان بستری مناسب برای اشتغال جوانان تحصیل کرده و خوش ذوق است.

یک شرکت دانش بنیان در بیرجند در عمر ۱۲ ساله اش جوانان زیادی را دورهم جمع کرده که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می کند و در حال کمک به دانشگاه ها و صنعت استان است.

آقای پاسبان جوانی تحصیل کرده در حوزه هوش مصنوعی است

وی موسس شرکتی دانش بنیان است که بر بستر فناوری اطلاعات راه اندازی شده است

پاسبان گفت: بستری آماده کرده ایم تا دانشجو بتواند از طریق آن مهارت‌های که در صنعت مورد نیازش است و دانشگاه نمی‌تواند این نیاز به دانشجو پاسخ دهد را آموزش دهیم.

وی افزود: در این شرکت انواع محتوا‌های دیجیتالی و آموزش‌های مختلفی از قبیل طراحی سایت، برنامه نویسی موبایل، دروس دانشگاهی و. آموزش داده می‌شود.

موسس یک شرکت دانش بنیان افزود: بالغ بر ۱۳۰هزار دانشجوی ثبت شده در شرکت داریم و ۵۰۰ مدرس و مربی هم مهارت خود را از طریق این پلتفرم در اختیار عموم قرار می‌دهند.

بر اساس گفته‌های این تیم علمی ، گروه به خراسان جنوبی و کشور وابسته است و پیشنهاد‌های خارج از کشور را در داخل اجرا می‌کند

پاسبان گفت : ما اکنون در حال کار با شرکتی در انگستان هستیم به طوریکه آنها پروژه را برای ما تعریف می کنند و ما در بیرجند کارشان را انجام می‌دهیم .

پاسبان گفت :در حال حاضر به طور مستقیم ۵۰ نفر را تحت پوشش بیمه قرار داده ایم.

یکی از اعضای این تیم علمی گفت : دلیل محکم برای پیشرفت ما داشتن تیم قوی و هماهنگ بود که در یک رده سنی و با هدف مشترک این کار را دنبال کردیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.