بستر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها در صدا وسیما، بیش از پیش فراهم شود

رئیس نمایندگی‌های نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی، بر فراهم شدن بیش از پیش بستر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها در صدا وسیما، تأکید کرد.

حجت الاسلام جعفری در نشست شورای اندیشه ورزی صدا و سیمای استان با مسئولان نمایندگی های نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، حضور دانشجویان و اساتید مبتکر، خلاق و انقلابی در دانشگاه‌های استان، جلسات ضیافت و بصیرت افزایی و برنامه‌های فرهنگی و علمی را از جمله ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها برشمرد که نمایندگی‌های نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها می‌توانند بستر استفاده صدا و سیما را از این ظرفیت‌ها فراهم کنند.

آینه دار، مدیر کل صدا و سیمای استان هم به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه در بخش‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی، خبری و انسانی و فنی شبکه خاوران از حیث کمی و کیفی اشاره کرد و اعتماد مخاطبان به صدا و سیمای استان را یک سرمایه غنی برای استفاده در مسیر توسعه و پیشرفت استان برشمرد.

اطلاع رسانی دستاورد‌های علم و فرهنگی دانشگاهها، آموزش سواد رسانه ای، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، ظرفیت‌های اشتغال آفرین دانشگاه ها، تبیین دستاورد‌های حوزه‌های مختلف در استان، و تلاش دانشگاه و صدا و سیما برای افزایش مشارکت دانشگاهیان در عرصه‌های مختلف، مواردی بود که در این نشست مشورتی مطرح شد.

برچسب ها: صدا سیما ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.